Afscheid van Sydney

14 januari 2014 - Sydney, Australië

Downtown vanaf Macquarie PointTwee Sydney-iconen in één beeldDe Woolloomooloo Finger Warf

Vandaag nemen we afscheid van Sydney. We maken een kustwandeling van Mosman Bay via Sirius Cove naar Toronga Zoo en nemen vanaf daar de veerboot naar Circular Quay. We wandelen voor de zoveelste keer door de prachtige Botanische tuin naar Macquaries Point en daarna door naar het verrassende Wooloomooloo Bay. Daar genieten we op een terras voorlopig voor het laatst van een dozijn Rock Oysters.

Het baaitje bij Taronga ZooOnze geliefde oude ferryMosman Bay vanaf de straat voor ons huis

En nu zitten we weer op ons balkon. We nemen straks een glas wijn en proosten op de onvergetelijke wereldreis die we hebben mogen maken.

Iedereen heel erg bedankt voor de interesse in onze reisblog en de vele leuke reacties! See you in Nederland!!!

Musgrave Street, ons thuis voor drie wekenKleurrijk bezoek bij het ontbijt op de verandaTot laat in de avond op de veranda

1. Marga:
    Hoi Barbera en Gio,
    Wat een fantastische reis en wat een fantastische verhalen.
    Een goede reis terug en natuurlijk een welkom thuis.
    Gr. Marga
  2. Tineke:
    14 januari 2014
    Goede terugreis. Genoten van jullie verhalen.
    Hoop jullie zaterdag de 18e te treffen in Hengelo.
  3. Ingeborg:
    14 januari 2014
    Dank voor alle verhalen! Alvast een goede reis terug en welkom thuis!
  4. Sibolt en Bep:
    14 januari 2014
    Hallo Barbera en Gio, jullie kunnen er niet genoeg van krijgen en wij ook niet! Wat een schitterende serie foto's als slot! Die "Rainbow" parkieten zijn boeven! Nog één nachtje slapen en dan is de koek op. Goede reis en tot horens! Veel liefs, Sibolt en Bep
  5. Peter:
    14 januari 2014
    Misschien kunnen jullie nog wat fijne Rainbow-parkieten verzamelen voor alle fine vrienden hier in Nederland.

Goede reis terug!!!!
  6. Mieke:
    14 januari 2014
    Hele goede terugreis & veilig weer thuiskomen!
    Liefs,
    Mieke
  7. Inez & Eveline:
    Ha lieve reizigers,

Partir c'est mourir une peu, maar zoals Karin Bloemen zong "Ons he ien half jaor ien Nierland gewees
    Bij ons swaagman Peter en ons skoonzus Trees
    Ons he genoot, ons viers al die dages fees
    Ons he nog nie ien soon skoon land geweest "
    Persoonlijk vind ik dit wat overdreven gesteld, maar 't is hier ook leuk, toch!
    Vandaag jullie kaart bij jaws ontvangen.

Hele goede reis et bien venu.

xxxEef en Inez
  8. Ans en hans lippens:
    15 januari 2014
    Bedankt voor alle verhalen en de prachtige fotos.Wij zijn 3 maanden samen met jullie op vakantie geweest'Goede terug reis en tot spoedig ziens Groetjes Mam en Papb