Argentinië - Brazilië 1-1

26 oktober 2013 - Iguazú, Argentinië

Nu eens de watervallen van de andere kant, vanuit BraziliëBeen there, seen it, done it...Vanaf de Braziliaanse kant van de watervallen

Nee, dit reisverslag gaat niet over voetbal. Het gaat over het land dat ons de mooiste blik geeft op de Iguazu watervallen. Gisteren had Argentinië overtuigend het eerste doelpunt gescoord. Vandaag zijn we naar de Braziliaanse kant geweest. Daar werden we opnieuw verrast met een spectaculair totaal overzicht van de 1,5 km. lange watervallen. Zo scoorde Brazilië op indrukwekkende wijze de gelijkmaker. En ook vandaag hielden we onze kleren niet droog. Wandelend over de boardwalk schuin onder de Garganta del Diablo kregen we een 'duivelse' douche over ons heen gesproeid. Heerlijk!!!

In de middag zijn we naar een vogelpark geweest. Daar wandelden we door immense kooien met allerlei tropische vogels zoals toekans en papegaaien. Op zich wel jammer dat ze niet in de vrije natuur zaten, maar voor het maken van foto's wel heel handig ;-)

Morgen vertrekken we weer. We gaan onze comfortabele boomhut midden in het oerwoud zeker missen.

Het lijkt gevaarlijker dan het is...Een permanente mist door het vallende waterToch een Van der Valk gevonden in Brazilië

1. Louis Bovée:
    27 oktober 2013
    Zonder de tekst te kort te doen, maar: de HOOFDFOTO sprak me erg aan. De foto van jullie samen.
  2. Roelien en Breun:
    27 oktober 2013
    Heerlijke zeg, elke dag een verhaal. We zitten lekker mee te genieten! Wat een schitterende reis is dit nu al en jullie zijn nog maar aan het begin en net een week op pad. Wow! Dat smaakt naar meer.
    Groetjes vanuit het Oosten des lands, waar de herfststormen om het huis razen...
  3. Jan en Marjo:
    27 oktober 2013
    hey hallo genietende vakantie(wereldreis)gangers!!! Wat ontzettend leuk om de verhalen te lezen en een beetje mee te genieten. Inderdaad: als het in dit tempo door zal gaan, zijn jullie half januari opnieuw aan vakantie toe haha. Als we de foto's zien, lijkt het of het ansichtkaarten zijn die we bekijken, maar jullie beleven en zien het allemaal in het écht!! super hoor! Worden wij zelfs blij van om dit "mee te maken". Geniet er maar lekker van SAMEN!!!! Liefs, Jan en Marjo
  4. Sibolt en Bep:
    28 oktober 2013
    We genieten van jullie verhalen en foto's. Onze herinnering aan de Niagara Falls komt weer boven. Wij kregen op de boot een plastic cape, maar werden toch wel nat! Gisteren zijn we naar Hengelo geweest. Wat een prachtig huis! Het was fijn om elkaar weer te zien en bij te praten! Goede vlucht naar het zuiden. Veel liefs!
  5. Carla:
    29 oktober 2013
    Hier kijk echt naar uit;het zijn voor mij pareltjes de verhalen,de foto',s. Dank jullie dat wij hiervan me genieten mogen,
    Dikke knuffel, tante Carla