Gelukkig nieuwjaar....

1 januari 2014 - Sydney, Australië

Vuurwerk in Sydney (2)Met zijn vieren aan de goeie champagneVuurwerk Sydney (1)

Wij hebben het al achter de rug, tien uur eerder dan in Nederland. Vanaf het terras bij ons appartement hebben we genoten van het vuurwerk, een late night barbecue, lekkere wijn en perfecte champagne. Voor ons geen geschuifel tussen de anderhalf miljoen mensen die in de meeste gevallen al een uur of twaalf voor middernacht hun plekje bij het Opera House of op één van de oevers dichtbij de brug hadden ingenomen.

En vanaf deze goddelijke plek aan het water alvast een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal van Barbera, Kirsten, Marc en Gio. Maak er een geweldig 2014 van!

1. Louis Bovée:
    31 december 2013
    Jullie ook GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
    Jullie zien er heel goed uit!
    Groeten uit Diemen. Dat is een plaatsje van 20.000 inwoners in Nederland.
    Louis
  2. Marga:
    Hoi Barbera en Gio,
    Jullie ook de beste wensen. En dat 2014 voor jullie ook nog veel mooie momenten mag geven.
    Wij hebben nog een deel van de middag en een hele avond te gaan.
    Nog veel plezier met de rest van jullie trip.
    Groetjes Dennis en Marga
  3. Klazien en Eugene:
    31 december 2013
    Jullie ook een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2014! Wij vieren weer O & N " in het grote huis", heel gezellig, en hebben nog een aantal uren in 2013 te gaan. Geniet ervan!
  4. AMMA:
    31 december 2013
    Een heel gelukkig en gezond 2014 gewenst! We verheugen erop jullie binnenkort weer te zien en de verhalen te horen. Wat een prachtige tijd hebben jullie achter de rug. Geniet nog even van de komende dagen in Australië. Wij hebben een heerlijke kerstweek in de Weerribben gehad en proosten vanavond in Amersfoort ook met een heerlijke Champagne (staat koud!) op het nieuwe jaar. Nieuwe kansen, nieuwe vrije dagen!!! See you in Holland. Liefs.
  5. Roelien en Breun:
    Lieve Bas, Gio, Kirsten en Marc,

Jullie ook een heel gezond, gelukkig en inspirerend 2014 gewenst en dat al je wensen mogen uitkomen.
    Een dikke knuffel uit Bathmen off all places:))
  6. Titus en Ienske:
    1 januari 2014
    Jullie ook een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2014 toegewenst! Heel veel liefs uit Duitsland.
  7. Jan en Marjo:
    1 januari 2014
    Gio, Barbera, Kirsten en Marc, de allerbeste wensen voor 2014!!!

We zijn inmiddels weer bij met het lezen van jullie verhalen, omdat we twee weken wintersport achter de rug hebben!
    Nog heel veel plezier en hopelijk tot een gauw weerzien!!!!!

lieve groeten, Jan, Marjo, Madelon en Maurice
  8. Marjolein:
    Hi Barbera,
    Wat een fantastische avonturen beleven jullie. Een reis om nooit te vergeten. Veel plezier de laatste weken daar.
    Groeten,
    Marjolein