De kerst valt vroeg dit jaar (3)

20 december 2013 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Op weg naar Mount Cook en Mount TasmanEcht waar, zo hebben we gelunchtMount Cook vanaf het meer

Cadeau nummer drie: Mount Cook en Mount Tasman in volle glorie. De kenners weten dat het een uitzondering is om de hoogste toppen van Nieuw Zeeland te kunnen aanschouwen. Meestal worden ze omgeven door donkere wolken. Laten wij nu net op één van de laatste dagen in dit land een vrijwel smetteloos zonnige hemel aantreffen, precies op het moment dat onze route langs de zuidoost-kant van de Alpen voert. Het levert een uniek panorama op, en een lunch in een onbeschrijflijk mooi decor. De spiegeleieren in de camper smaakten trouwens heerlijk.

Nu staan we aan de oever van Lake Tekapo, met internet (anders hadden jullie nog langer moeten wachten op de blog) en uitzicht op de besneeuwde toppen. Nog twee dagen en dan is deze wonderlijke reis door één van de mooiste landen op aarde voorbij.

1. Roelien en Breun:
    Ha Bas en Gio,
    Met dat ik jullie zit te schrijven, komt verhaal 3 binnen. Jullie zijn nu op de plaats waar ik een stagiaire heb zitten. Net met haar en haar begeleider een skype gesprek gevoerd.

Bijzonder te weten dat jullie op een paar kilometer verderop zitten. Voor mij gezien dan:))

En wat een weer en natuur daar zeg, adembenemend blijf ik, blijven we genieten.
    Lieve groet,

BRF
  2. Margriet:
    20 december 2013
    Elke dag een kadootje tijdens jullie reis. En wij waren al jaloers. Hele fijne feestdagen.
  3. Marga:
    Hoi Barbera e Gio,
    Klinkt allemaal erg mooi; ook de foto's zijn schitterend. Fijne feestdagen en nog veel plezier in Sydney.
    Gr. Marga
  4. Inez & Eveline:
    21 december 2013
    Lieve Gio en Barbera
    Wat een prachtige foto's weer en trouwens, zo'n leuke en onderhoudende verhalen. Biedt perspectief voor een volgende roman, als echtpaar.
    Nou schatten, geniet van de laatste dag en veel plezier 'down under elkaar'. Fijne kerst!!!!!
    xx Eefje en Inez